Garantie

Wij doen ons uiterste best kwaliteitsartikelen te leveren. Mocht er onverhoopt toch iets met de artikelen aan de hand zijn, neem dan per e-mail of telefoon contact op. Wij zullen er dan alles aan doen om het probleem snel voor je op te lossen.

Defect ontvangen

Heb je een defect artikel ontvangen of is dit kapot gegaan binnen de zichttermijn van 14 dagen? Meld je klacht hier en je ziet direct wat je het beste kunt doen.
Als het mogelijk is, ruilen we het defecte artikel direct om.
Op alle artikelen die je bij ons koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij levering in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren moet functioneren.

Goed product

Wat is een goed product? Je moet een artikel in ieder geval een bepaalde tijd zonder problemen kunnen gebruiken. Hoe lang een artikel meegaat, hangt af van wat het is en hoe ermee is om gegaan. Koop je iets in de uitverkoop? Ook dan heb je recht op een goed artikel.

Wanneer is een product niet goed?
Een artikel is niet goed als het niet compleet is, beschadigd, het kapot is of niet goed doet wat het hoort te doen.

Je rechten tijdens de garantieperiode

Als een artikel niet naar behoren functioneert binnen de toepasselijke garantietermijn, zoeken we zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Bijvoorbeeld door een nieuw artikel of teruggave van je geld. Is het probleem met het artikel je eigen schuld? Dan heb je daar helaas geen recht op.
Heb je het artikel normaal gebruikt maar is het te snel versleten? Ook dan heb je geen recht op een nieuw vergelijkbaar product of teruggave van je geld.

Garantiebewijs

De factuur van je bestelling is meteen het garantiebewijs van je artikel. Als je aanspraak wil maken op de garantie, dan vragen wij om een kopie van de factuur.