Meest gestelde vragen

Bestellen en betalen

 

We hebben alle artikelen op voorraad en versturen op werkdagen binnen 24 uur, zelfs nog dezelfde werkdag wanneer je vóór 15.00 bestelt én betaalt. Bestellingen ontvangen ná 15.00u worden de eerstvolgende werkdag verstuurd. Voor België en overige landen geldt dezelfde service indien betaalt wordt met Visa/Mastercard of Paypal.

Bestellingen vanaf € 60,- worden gratis verzonden. Verzendkosten voor kleinere bestellingen zijn als volgt:

  Bestelling  onder € 60,- Bestelling vanaf € 60,-  Indicatie bezorging   Service
 Nederland  € 3,95  GRATIS  1-2 werkdagen  DHL met track & trace
vóór 15.00u besteld, morgen in huis
 België en  overig Europa  € 4,95  GRATIS  2-5 werkdagen  PostNL of DHL met track & trace
vóór 15.00u besteld zelfde dag verstuurd
 Buiten Europa  € 12,95  GRATIS  7-10  werkdagen  PostNL met track & trace

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Een aantal verzekeraars (o.a. CZ en Delta Lloyd) vergoedt een bedrag van ca. € 75,- vanuit bepaalde aanvullende verzekeringen. Soms moet je vóóraf toestemming vragen. Het is altijd zinvol om vergoeding te checken in je polis. Dan weet je waar je aan toe bent.
Zelfs als je geen vergoeding krijgt volgens de polis blijft het zinvol je factuur bij je verzekeraar te declareren. Hoewel ze het dan niet verplicht zijn, volgt soms toch een vergoeding. Gewoon proberen dus!

In Nederland zijn er meer dan 40 winkels die de hoofdbedekking van Mooihoofd verkopen. Je kunt bij “verkooppunten” kijken welke winkels er bij jou in de buurt zijn. Houd er wel rekening dat deze winkels slechts een deel van onze collectie verkopen. Het kan zijn dat zij niet op voorraad hebben wat je op de site hebt gezien. Wij adviseren een verkooppunt eerst te bellen om te checken of ze het artikel dat je zoekt op voorraad hebben.

Alle geboden betaalmethodes worden afgehandeld via onze partner Multisafepay. Zij zorgen ervoor dat de betaalpagina’s op onze site beveiligd zijn. Dit kun je ook zien aan het “slotje” rechts van de browserbalk, bovenaan de pagina. Multisafepay beschermt alle transacties optimaal en geeft betaalgegevens niet door aan Mooihoofd. Voor meer informatie www.multisafepay.nl . Indien je problemen ondervindt met de betaling, kun je ook contact met hun klantenservice opnemen via telefoonnummer 020 - 8500510

Wij begrijpen dat je in deze nieuwe situatie iets zoekt waar je je goed bij voelt en dat je eerst uit moet vinden wat het best bij je past en wat je prettig vindt. Blijkt iets je niet te staan, of voldoet het op een andere manier niet aan de verwachtingen, dan kan het artikel altijd geretourneerd worden binnen de bedenktermijn van 30 dagen. Voor een uitgebreide beschrijving van de voorwaarden waar deze retourzending aan moet voldoen verwijzen wij je naar de retourprocedure in “retour zenden”.

Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur op telnr. 023-8882885. Mocht je een vraag hebben dan kun je die echter het beste via het contactformulier stellen. Wij zullen je dan dezelfde dag per e-mail antwoord geven. Na kantooruren ontvangen vragen worden op de volgende werkdag beantwoord. In de vakantieperiode kan dit enigszins afwijken.

Bestellingen vanuit de meeste landen kunnen direct via de site worden besteld. Zie voor de kosten vraag 2 of kijk bij "bezorgen en verzendkosten". Wanneer je je adresgegevens invoert, zie je vanzelf welke landen dit zijn. Indien je een bestelling naar een ander land wilt laten sturen neem dan eerst contact met ons op via ons contactformulier. Indien je daar aangeeft wat je wilt bestellen en naar welk land de bestelling verzonden moet worden dan laten wij je dezelfde of de volgende werkdag weten wat de bijkomende verzendkosten zijn. Op het moment dat je akkoord gaat met onze prijsopgave ontvang je een factuur voor de bestelling via de mail. In dit bericht wordt ook aangegeven hoe je deze factuur kunt betalen. De bestelling wordt verstuurd nadat de betaling bij ons ontvangen is.

Je mag ervan uitgaan dat wij kwaliteitsartikelen leveren. Mocht er onverhoopt toch iets met de artikelen aan de hand zijn, dan kun je het beste via het contactformulier met ons contact opnemen. Wij zullen er dan alles aan doen om het probleem voor je op te lossen. Kijk bij garantie voor meer informatie.

Wanneer een artikel niet (meer) in de winkel zichtbaar is, is het helaas uitverkocht. Wij stemmen onze collectie af op de seizoenen en modetrends, daardoor kan het voorkomen dat een artikel dat je eerder zag, niet meer verkrijgbaar is. De artikelen die het model draagt op de grote achtergrondfoto’s, zijn helaas niet leverbaar wanneer ze niet als artikel in de shop te vinden zijn.

Inloggen is niet verplicht, je kunt ook een bestelling plaatsen zonder eerst in te loggen.
Je hebt alleen een account nodig om via “mijn account” de status van je bestelling te checken of je gegevens te wijzigen. Wanneer je al eerder via deze nieuwe webwinkel besteld hebt, maar je passwoord vergeten bent, kun je dit via de inlogpagina opnieuw opvragen. Wanneer bij het inloggen geen foutmelding verschijnt, maar je toch niet ingelogd raakt helpt het wanneer je in je browser de geschiedenis verwijdert. In Internet Explorer gaat dat als volgt: Kies in het menu Extra > Internetopties. Op het tabblad "algemeen" onder "Browsegeschiedenis" kiezen voor "verwijderen..." Op dit tabblad aanvinken "Tijdelijke Internetbestanden", "Cookies" en "Geschiedenis" en daarna "verwijderen". Dit opschonen kan een aantal seconden duren.
Als je daarna Internet Explorer afsluit en weer opstart is het probleem veelal verholpen.